‘ClickCease’/

Slik kan en mal på markedsplan hjelpe din bedrift

En markedsføringsplan hjelper bedrifter med å få oversikt over markedsaktivitetene som er planlagt de neste månedene. I denne planen vil blant annet bedriftens markedsmål tydeliggjøres. Det å lage en plan for markedsføringen kan imidlertid være utfordrende. Med en markedsplan mal forenkles jobben betraktelig, siden du har en tydelig […]

Read More

SEO | Tips til søkemotoroptimalisering for bedrifter

De siste årene har SEO blitt en av de mest brukte markedsføringsteknikkene blant både norske og internasjonale bedrifter. For at bedriftens produkter og tjenester skal kunne oppdages av potensielle kunder, er synlighet i søkemotorene helt avgjørende. Hele 92 % av alle kjøp blant private forbrukere starter med et […]

Read More

Programmatisk annonsering: Derfor bør du benytte deg av det

Digital markedsføring har for lengst blitt den foretrukne markedsføringsteknikken for bedrifter som vil synliggjøre varer og tjenester. Det finnes imidlertid mengder av plattformer og kanaler for markedsføring. Online markedsføring og digitale annonser kan blant annet vises i søkemotorer som Google, i nettaviser eller på sosiale medier som Facebook. […]

Read More

Søkemotorannonsering | Alt om søkemotormarkedsføring

I dag benytter de fleste av oss søkemotorer daglig – enten det er for innhenting av informasjon eller shopping på nett. Det er derfor stadig flere bedrifter som velger å benytte seg av søkemotormarkedsføring når varer og tjenester skal markedsføres. I denne guiden skal vi se nærmere på […]

Read More

Hvordan bli mer synlig i sosiale medier?

Hvordan bli mer synlig i sosiale medier? Dersom du skal lykkes med digital merkevarebygging og markedsføring i sosiale medier, er det viktig å vite hvordan du skal gå frem. For de fleste bedrifter er sosiale medier som Facebook, LinkedIn og Instagram viktige plattformer når merkevaren skal synliggjøres. Det […]

Read More

AI markedsføring – hvorfor velge et AI-byrå?

AI (Artificial Intelligence) er en betegnelse på teknologi som benytter kunstig intelligens. Dette er altså simulert menneskelig intelligens som lages av maskiner, og benyttes i stadig større grad – også innen digital merkevarebygging. Kunstig intelligens benyttes blant annet hyppig av tekstredigeringsprogrammer, for eksempel til autokorrekt. AI benyttes også […]

Read More

Hva er innholdsmarkedsføring og hvorfor benytte seg av dette?

Read More

Hva er interaktiv markedsføring

Read More